خداااااااااا

کلبه عشق

تمام روزهایی که سرگرمی ات بودم , زندگیم بودی ...

مطالب عاشقانه غمگین و دیس لاو"

 

وقتی وجود خدا " باورت " بشه...

خدا یه نقطه میزاره زیر باورت و " یاورت " میشه!

 

 



نظرات شما عزیزان:

مانلی
ساعت14:36---3 اسفند 1395
سلام.وبلاگت عالیه واس ما داغونا و تنها ها وبلاگت یه زندگیه

محمد
ساعت1:03---29 آبان 1393
سلام دوست عزیز.وبلاگ زیبایی داری.
لطف کنین این چت روم رو لینک کنین chatham.ir
وقتی که این روم رو کردین در وبلاگ من از طریق نظر بهم اطلاع بدید که لینک کردین تا من هم شمارو لینک کنم.فقط لطف کنین اگه خواستین لینک کنین همینطور که بالا گفتم چت روم رو لینک کنین.


تینا16
ساعت19:02---2 اسفند 1392
سلام بازم ممنون که بهم سر زدی تموم شد واسه همیشه همیشه منم و خودم دیگه تنهایی هامو باهیچ کی شریک نمیشم ولی تنهایی خیلی سخته خیییییییییلی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 آبان 1393برچسب:,

] [ 1:52 ] [ bardiya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه